راه‌های دریافت نذورات خیران در عید سعید قربان توسط بهزیستی 

مدیرکل بهزیستی استان تهران راه‌های دریافت نذورات و هدایای مردم در آستانه عید سعید قربان و دهه ولایت را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایسنا، سمانه زمانی با بیان اینکه خیران و شرکای اجتماعی نقش پررنگی را در عمل به وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود دارند، خاطرنشان کرد: بهزیستی آمادگی دارد تا به عمل با نیات خیرین، زمینه‌های همدلی و تقویت مولفه‌های رفاه اجتماعی در سطح جامعه به خصوص استان تهران را گسترش دهد و برای همگان فراهم سازد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متفاوت و متنوعی در سطح استان تهران در قالب پویش «عید تا عید» تدارک دیده شده است، گفت: از عید سعید قربان تا عید فرخنده غدیر در قالب پویش «عید تا عید»، جمع‌آوری کمک خیران و رساندن کمک این افراد بدون واسطه در کمترین زمان ممکن طراحی شده که این موضوع از مهم‌ترین برنامه‌های این پویش است و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری دیگری نیز در این پویش تدارک دیده شده است.

زمانی با اشاره به ذبح دام در ایام عید سعید قربان اظهارکرد: مراکز مجاز ذبح دام با همکاری ادارات مرتبط توسط بهزیستی استان مشخص و معرفی شدند و شهروندان می‌توانند دام‌های خود را در این مراکز ذبح کنند.

وی درباره راه‌های واریز هدایای نقدی خیرین گفت: شماره حساب بهزیستی استان تهران برای پرداخت نذورات قربانی ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷، شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۴۱۹۸۴۷۲۰ و شماره شبا IR۱۱۰۱۰۰۰۰۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ است.

زمانی همچنین با اشاره به روش‌های مجازی برای پرداخت نذورات قربانی نیز اظهارکرد: افراد می‌توانند نذورات خود را از طریق کد دستوری #۵۵۵*۷۲۴* و یا سامانه جیرینگ #۲*۶*۷* پرداخت کنند.

کد خبر 60447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد