هم‌افزایی بهزیستی و آموزش و پرورش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور، گفت: سازمان بهزیستی کشور آماده است ظرفیت خود را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «آرزو ذکایی‌فر» مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور در آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم، گفت: در موضوع آسیب‌های اجتماعی در واقع موفقیت مرهون همگرایی و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف است.

مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به اقدامات چندین ساله سازمان بهزیستی کشور درخصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، افزود: سازمان بهزیستی کشور آماده است ظرفیت خود را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

 وی، گفت: جامعه هدف عظیمی در اختیار و تحت پوشش آموزش و پرورش است و باید تمام دستگاه‌ها از بستر آموزش و پرورش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهره ببرند و در این زمینه در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند.

مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: دوران نوجوانی دورانی طلایی در رشد و بالندگی است و لازم است برنامه ریزی های دقیقی در جهت پیشرفت این عزیزان صورت پذیرد که بازخورد این جشنواره ها نیز در همین جهت است.

کد خبر 60303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =