رشد ۴۷ درصدی اعتبارات بهزیستی گامی مهم برای حل مشکلات اقشار تحت پوشش

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بهزیستی کشور در نشست با اعضای شورای معاونان بهزیستی آذربایجان شرقی، بهزیستی را جزو ادارات پیشرو در برون‌سپاری و مردمی کردن ارائه خدمات خواند.

به گزارش روابط عمومی آذربایجان شرقی، «سید مرتضی حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بهزیستی کشور در نشست با اعضای شورای معاونان بهزیستی آذربایجان شرقی که با هدف بررسی چالشها و مشکلات و ارائه پیشنهادات معاونت‌ها و حوزه‌های تخصصی برگزار شد، با بیان ارتباط تنگاتنگ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی با اقشار مختلف جامعه هدف و کارکنان بهزیستی به اهمیت بالای آمار در برنامه‌ریزی‌ها اشاره کرد و هوشمندسازی سازمانی را از نکات بسیار مهم جهت نیل به اهداف و انجام ماموریت‌های تعریف شده برای بهزیستی دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بهزیستی کشور با اشاره به نوع دوستی ملت شریف ایران و مشارکت گسترده آنان در امور خیریه، بر تلاش بیشتر برای هدایت کمک‌های مردمی در راستای رفع نیازهای اقشار تحت پوشش بهزیستی تاکید کرد.

وی رشد ۴۷ درصدی اعتبارات بهزیستی در بودجه سال جاری را گامی مهم در زمینه حل مشکلات اقشار تحت پوشش خواند و ابراز کرد: اصلاح نظام بودجه‌ریزی سازمان از اقداماتی است که در راستای حل مشکلات ادارات بهزیستی استان‌ها در اولویت قرار گرفته است.

حسینی از راه‌اندازی خط تلفن مشاوره حقوقی برای کارمندان، بازنشستگان و مددجویان بهزیستی در ماه‌های آتی خبر داد و با خاطر نشان کردن ظرفیت بالای دفتر حقوقی جهت انجام اقدامات جدید، خیرین حقوقدان و مشاوران حقوقی را یکی از این ظرفیت‌ها عنوان کرد.

در این نشست چالش های کلیه معاونت های تخصصی و حوزه ها مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات و دستورات لازم جهت رفع آن ها صادر شد.

 یادآوری می‌شود؛ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزستی کشور به همراه مدیرکل بهزیستی استان و فرماندار شهرستان اسکو از مجتمع در حال احداث اورژانس اجتماعی شهر جدید سهند بازدید و از نزدیک در جریان مراحل پیشرفت فیزیک آن قرار گرفت و بر لزوم تسریع و اهتمام جدی برای تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از مجتمع اورژانس اجتماعی شهر سهند تاکید کرد.

کد خبر 60301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد