پرداخت ۳ برابر مستمری به مددجویان آسیب‌دیده از زلزله هرمزگان

مدیرکل پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور از آسیب‌ دیدن منازل مسکونی ۱۵۳ مددجوی بهزیستی در زلزله اخیر هرمزگان خبر داد و اعلام کرد: به مددجویان آسیب‌ دیده از این زلزله سه برابر مستمری معمول پرداخت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، محمدرضا کاظم‌زاده، مدیرکل پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران در خصوص خدمات بهزیستی به زلزله‌زدگان هرمزگان، گفت: جلسه مدیریت بحران بلافاصله پس از وقوع زلزله تشکیل و گروه‌های محب و اورژانس از ابتدای حادثه در منطقه حضور پیدا کرده ارزیابی‌های اولیه را انجام دادند و افرادی که آسیب‌دیده بودند، شناسایی شدند.

وی اعلام کرد: ۱۲۵ نفر از مددجویان توانبخشی و ۲۸ نفر از مددجویان حوزه اجتماعی بهزیستی بر اثر زلزله اخیر آسیب دیده‌اند و منازل مسکونی و وسایل زندگی این مددجویان صد در صد تخریب شده است، اما خوشبختانه فوتی تاکنون نداشته‌ایم.

کاظم‌زاده اضافه کرد: با توجه به تفاهم‌نامه‌ سازمان بهزیستی با بنیاد مسکن، تسهیلات لازم برای ساخت مسکن این مددجویان در اسرع وقت توسط بنیاد مسکن به آنها پرداخت خواهد شد.

وی از کمک سه میلیارد ریالی خیرین به بهزیستی برای کمک به زلزله‌زدگان هرمزگان خبر داد و گفت: در حال توزیع کمک‌های نقدی و غیر نقدی بین آسیب‌دیدگان هستیم و به محض اینکه اسامی آسیب‌دیدگان این زلزله مشخص شد سازمان بهزیستی سه برابر مستمری معمول را به حساب مددجویان آسیب‌دیده واریز می‌کند.  

کد خبر 60245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد