۱۳۷ موسسه و مرکز فعال تحت نظارت بهزیستی فعالیت می کنند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از فعالیت ۱۳۷ موسسه و مرکز  فعال در زمینه خدمات بهزیستی خبر داد و گفت: بهزیستی مراکز خود را فقط به موسساتی که ضوابط را بپذیرند و توان مالی و تخصصی لازم داشته باشند، واگذار می‌کند و پروانه فعالیت به موسسه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی عنوان کرد: هم اکنون بیش از ۸۰ درصد خدمات بهزیستی در قالب مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی ارائه می شود و توسعه فعالیت ها نیز به صورت کامل در بخش غیردولتی دیده می شود.

وی مدت اعتبار موافقت اصولی مراکز غیر دولتی را ۱۸ ماه عنوان کرد و افزود: این اعتبار تنها یکبار و به مدت ۶ ماه قابل تمدید است و مدت اعتبار پروانه مسئول فنی و پروانه تاسیس نیز به مدت ۵ سال صادر می شود.

حسینی خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت مجوزهای موافقت اصولی مراکز بهزیستی و مراکز مثبت زندگی می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی سنترز  نسبت به ثبت مراکز موضوع ماده ۲۶ اقدام نمایند.

وی ادامه داد: با فعالیت این سامانه، در عملکرد صدور مجوز برای مراکز و موسسات خیریه شفافیت خوبی ایجاد می‌شود و فرایند صدور نظارت و بررسی مراکز به صورت برخط صورت خواهد گرفت و تعامل دوسویه بین متقاضیان و پرسنل مرتبط در سازمان صورت می‌گیرد.

کد خبر 60194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد