همایش  توجیهی طرح های فرهنگی بهزیستی خوزستان برگزار شد

ظهر امروز همایش توجیهی طرح های فرهنگی و سازمانی بهزیستی خوزستان با حضور مدیرکل ،معاونین و کلیه پرسنل ستادی در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،کریمیان مدیرکل بهزیستی ،در این همایش  ضمن تشکر از زحمات و خدمات  کارکنان  فرهیخته و اخلاق مدار بهزیستی در سطح استان، بیان داشت: بر اساس بخشنامه های صادره، کلیه دستگاه ها مکلف به رعایت امر به معروف و نهی از منکر در سیستم اداری شده اند و خوشبختانه بهزیستی خوزستان اولین دستگاهی است که عملکرد آن مورد بررسی و تایید قرار گرفته است.

مهران کریمیان ضمن تشریح برنامه های بهزیستی در دهه ولایت و هفته بهزیستی اظهار داشت:انتظار داریم برنامه های  دهه ولایت و هفته بهزیستی که شامل برگزاری نمایشگاه  محصولات و توانمندیهای مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش، افتتاح پروژه ها، تقدیر از همکاران برجسته ، تقدیر از جامعه هدف و برنامه های متنوع دیگر می شود   با همکاری کلیه کارکنان  در سطح استان  به نحو احسن انجام شود.

حجت الاسلام عباس ساکی ،مشاور مدیرکل در امور فرهنگی بهزیستی خوزستان نیز با اشاره به مسئولیتی که در بحث امر به معروف و نهی از منکر به عهده کارکنان دولت قرار داده شده است گفت: در راستای اجرایی نمودن برنامه های فرهنگی و به منظور توجیه  دستورالعمل ها و بخشنامه های حوزه عفاف و حجاب ، نماز ،امر به معروف و نهی ازمنکر این همایش برگزار شده است .

وی  با اشاره به اینکه حفظ شئونات اسلامی در محیط کار یک تکلیف دینی و قانونی است بیان کرد: برنامه های متنوع فرهنگی ویژه کارکنان و جامعه هدف در نظر گرفته شده است و ایجاد راه کارهای عملی و مؤثر  برای نهادینه کردن آموزه های دینی در بین کارکنان و جامعه هدف  با استفاده از طرحهای خلاقانه و نوآورانه در دستور کار قرار دارد.

 

کد خبر 60176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد