شهریار| کسب سه مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران معلول 

سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز در پانزدهمین دوره مسابقات ورزشی بهزیستی کشور توسط تیم ورزشی معلولان شهریار کسب شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهریار اظهار داشت: حضور اجتماعی معلولان با ورزش بانشاط تر شده است.

در این مسابقات ده نفر از مددجوی  بهزیستی شهرستان که در بخش بانوان و آقایان در رشته های فوتبال دستی ویلچررانی شطرنج دو صحرانوردی آمادگی جسمانی تنیس روی میز به شهر بابلسر و تنکابن از تاریخ چهارم تیرماه الی نهم تیرماه بود شرکت نموده بودند صاحب سه مدال طلا یک نقره و دو برنز شدند.

داود فهیم راد ضمن تبریک به ورزشکاران مدال آور خاطر نشان کرد: زنجیره موفقیت های افراد معلول شهریار نشان دهنده سطح بالای فرهنگی خانواده ها در شهرستان داشته که معلولیت را پایان آرزوها ندانسته و با حمایت از فرزندان خودحس اعتماد به نفس و رسیدن به موفقیت های بزرگ را در آنها تقویت می نمایند.

وی ادامه داد: درحقیقت ورزش یک توانبخشی روحی محسوب و موجب پویایی و نشاط و حضور بیشتر معلولان در اجتماع گردیده و به کسب مدال های رنگارنگ نیز منجر شده است و به نشاط و شادابی معلولان کمک کرده و آنها را از بی اعتمادی و انزوا خارج کند.

گفتنی است؛ افراد مدال آوردنده در این مسابقات، سمیرا آقایی کسب مقام اول شطرنج نابینایان، شقایق فرجی  مقام اول آمادگی جسمانی، مریم دمرچی لو مقام اول دو ۸۰۰ متر نابینایان، زهرا رضایی نژاد مقام دوم شطرنج جسمی حرکتی، شبنم فرجی مقام سوم دو ۸۰۰ متر کم بینا، فرهاد میر جاویدکار مقام سوم شطرنج جسمی حرکتی و نعمت رمضان خانی مقام پنجم فوتبال دستی هستند و سعیده رهگذر نیز به عنوان مربی بانوان تیم معلولان شهریار در این رقابت ها حضور داشتند.

کد خبر 60142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد