برگزاری آیین تکریم و معارفه مسئول دفترمدیریت بهزیستی استان اردبیل

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان، طی حکمی افشین حدیثی را به عنون مسئول جدید دفتر مدیریت بهزیستی استان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر مدیریت بهزیستی با حضور اعضای شورای معاونین در محل بهزیستی استان برگزار شد.

رضایی مدیر کل بهزیستی استان، درآیین تکریم ومعارفه مسئول دفتر مدیریت ضمن تقدیر از زحمات مسئول دفتر سابق در هدایت، ساماندهی، برنامه ریزی و هدف گزاری برنامه های دفترمدیریت گفت: قبول مسئولیت در پست های حساس و کارآمد همواره نیازمند نیروهای مخلص، از خودگذشته و ایثار گر دارد تا با دانایی، هوش و ذکاوت تا با انجام برنامه ریزی های دقیق و به موقع خط مشی های لازم را به مدیریت واعضای معاونین اطلاع دهد.

وی حوزه مدیریت را یکی از حساس ترین حوزه های اداری در تشکیلات سازمانی یاد کرد وگفت: هماهنگی کلیه امورات دفتری، تنظیم برنامه های مدیریت، جلسات، قرارهای ملاقات، پیگیری مکاتبات صادره وارسالی، تعیین و هماهنگی جلسات درون و برون سازمانی، هدایت درست و اصولی مراجعین و سایر موارد تا حصول نتیجه مطلوب از جمله اموراتی هستند که در حوزه مدیریت به آنها پرداخته می شود.

گفتنی است در این برنامه از خدمات محمد حسین راثی مسئول سابق دفتر مدیریت تکریم و افشین حدیثی به عنوان مسئول  جدید دفترمدیریت بهزیستی استان معرفی شد.

کد خبر 60120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد