راه اندازی خط تلفن ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مددجویان، کارمندان و بازنشستگان بهزیستی در آینده‌ای نزدیک

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از راهاندازی خط تلفن ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مددجویان، کارمندان و بازنشستگان بهزیستی در آینده‌ای نزدیک خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «سید مرتضی حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مشاوره تلفنی رایگان حقوقی به مددجویان، کارمندان و بازنشستگان، گفت: این مهم در آینده‌ای نزدیک با مشارکت همکاران حقوقی این معاونت و بهره‌گیری از ظرفیت وکلا و حقوقدانان نیکوکار خط تلفنی مشاوره حقوقی رایگان در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بیش از ۳ میلیون خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند، تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات تلفنی مشاوره حقوقی رایگان به جامعه هدف، از ظرفیت حقوقدانان و وکلای نیکوکار و خیر نیز برای پرونده‌های جاری مددجویان بهره خواهیم گرفت. 

وی، افزود: وکلای بسیار زیادی آمادگی خود را برای همکاری با سازمان بهزیستی کشور و ارائه مشاوره رایگان و پذیرفتن وکالت مددجویان بصورت رایگان اعلام کرده‌اند. 

حسینی همچنین از ارائه خدمات مشاوره حقوقی توسط حقوقدانان این معاونت در ستاد مرکزی و استان‌ها به کارمندان و بازنشستگان سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ هزار خانوار بهزیستی شامل کارمندان و بازنشستگان نیز از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 60115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =