دیدار مدیر کل بهزیستی خوزستان با رئیس کل دادگستری استان

صبح امروز یازده تیرماه ،مدیر کل و معاونین بهزیستی استان خوزستان به مناسبت هفته قوه قضاییه با علی دهقانی،رئیس کل دادگستری استان خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ،مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی، در این دیدار که حجت الاسلام امانت بهبهانی  معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز حضور داشت ،ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، شهید فیاض بخش و یاران امام و انقلاب،از همکاریهای مجموعه دادگستری  تقدیر  و  بخشی  از خدمات  و فعالیتهای بهزیستی  را تشریح کرد.

کریمیان بیان کرد: بهزیستی وظایف سنگینی  برعهده  دارد که نگهداری  از حدود چهار هزار مقیم  اعم از معلولان  ذهنی،جسمی،روانی،سالمند  و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و...  در ۱۲۰ مرکز شبانه روزی  و ارائه خدمات  حمایتی و آموزشی  به جامعه هدف در هزار و 300 مرکز روزانه  غیردولتی ،بخشی از این فعالیتهاست.

کریمیان با اشاره به افزایش آسیبها و معضلات اجتماعی  و کمبود امکانات و اعتبارات  بهزیستی ،خواهان همکاری و همراهی بیش از پیش  تمامی دستگاهها بخصوص دادگستری شد.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان نیز  ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای  بهزیستی در عرصه حمایت از اقشار آسیب پذیر  بیان کرد: بهزیستی هم وظیفه حمایتی و هم ترمیمی برعهده دارد   به نحوی که در کنار حمایت از افراد آسیب پذیر  یک ترمیمی  هم صورت بگیرد و اگر حمایتهای ترمیمی بهزیستی به موقع و درست انجام بشود  و آسیب افراد ازبین برود و بازیابی مجدد پیدا کنند و به جامعه برگردند ،بسیاری از پرونده های قضایی تشکیل نمی شود .

دهقانی  ضمن اعلام  آمادگی دستگاه قضایی مبنی بر همراهی، مشارکت و  تسهیل مشکلات جامعه هدف بهزیستی  ،افزود: در صورت تعامل بیشتر بهزیستی و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و همکاری سایر دستگاههای متولی در امر آسیبهای اجتماعی ،بسیاری از معضلات اجتماعی من جمله طلاق و کودکان کار  بهتر و موثر تر حل  و کاهش خواهد یافت.

کد خبر 60097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد