عفاف و حجاب نیازمند اجرای قوانین و نظارت است/پوشش آراسته یکی از مهمترین شیوه های احترام به شخصیت معنوی جامعه هدف

جلسه شورای عفاف و حجاب با دستور کار ابلاغ بخشنامه عفاف وحجاب وبرنامه عملیاتی وشاخص عملکردی به ریاست «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان و سایر اعضاء شورای فرهنگی در محل سالن جلسات بهزیستی استان البرز برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این جلسه «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید دکتر فیاض‌بخش مؤسس سازمان بهزیستی و شهید دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران انقلاب و شهدای حادثه هفتم تیرماه، برلزوم رعایت عفاف وحجاب درفضای اداری توسط کارکنان با استناد به مصوبه ۴۲۷ و ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت کشور تأکید کرد.

مدیرکل بهزیستی استان با تأکید بر اهتمام مسئولین و مدیران نسبت به نظارت کامل بر امر عفاف و حجاب اظهار داشت: پوشش آراسته و توام با وقار یکی از مهمترین شیوه های احترام به شخصیت معنوی ارباب رجوع و از شئون فرهنگ خدمت رسانی است.

وی افزود: بنابرین نیاز است بهزیستی استان البرز ضمن رعایت این فریضه الهی با نگاهی کارشناسانه به نیازهای عموم جامعه و فراهم نمودن زمینه امن و موثر برای خدمت رسانی به ایشان در مسیر تحقق هنجارها و ارزش های والای نظام، تمدن نوین اسلامی و رشد فرهنگی و اخلاقی مردم استان گام بردارد.

در ادامه جلسه مصوبه جلسه ۴۲۷ و ۸۲۰ و چک لیست ده گانه عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی و به حضار ابلاغ شد.

کد خبر 60094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد