دیدار مدیر کل بهزیستی خوزستان با معاون دادستان استان

صبح امروز ۱۱ تیرماه ،مدیر کل و معاونین بهزیستی استان خوزستان به مناسبت هفته قوه قضاییه با حمید ناصری ،معاون دادستان و سرپرست مجتمع قضایی تصادفات رانندگی و امور بیمه اهواز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ،مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی، در این دیدار ،ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر  و تقدیر از همکاریهای مجموعه قضایی با بهزیستی ،بخشی از خدمات بهزیستی و مشکلات  و مسائل حقوقی  در حوزه های مختلف  را تشریح کرد.

کریمیان ابراز امیدواری کرد ، بتوان با گسترش تعاملات و همکاری های مشترک زمینه خدمت رسانی بیشتر به افراد دارای معلولیت، محرومین، آسیب دیدگان اجتماعی و افراد در معرض آسیب را فراهم نمود.

در این نشست معاونین  توانبخشی ،اجتماعی و پیشگیری  بهزیستی نیز در خصوص مشکلات و مسائل موجود در ساماندهی معلولان ،کودکان کار و افراد در معرض آسیب و معتادین متجاهر و سایر افراد دارای سوء مصرف مواد مخدر  توضیحاتی ارائه دادند.

معاون دادستان استان خوزستان نیز  دغدغه های مطرح شده توسط مدیر کل و معاونین بهزیستی را به حق دانست  و از زحمات و خدمات بهزیستی تشکر کرد و گفت :آنچه دغدغه کارگزاران نظام  هست ،انجام امور و رضایتمندی مردم با توجه به شرایط موجود  است و در چهار چوب قوانین و مقررات آماده همکاری با بهزیستی برای  کمک به پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی هستیم.

کد خبر 60090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد