بیمه اجتماعی یکی از مطالبات جامعه هدف است

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با سرپرست و معاونین اداره کل بهزیستی گلستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ صبح امروز عارف کیائی سرپرست بهزیستی گلستان و معاونین این اداره کل با دانیال پولادوند مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایراستان درخصوص بیمه مددجویان و جامعه تحت پوشش بهزیستی دیدار و گفت و گو کردند.

کیائی یکی از مطالبات جدی جامعه هدف بهزیستی را بیمه اجتماعی دانست و گفت: مددجویانی که امکان بیمه در صندوق های اجتماعی را ندارند مشکلات بیشتری نیز دارند که نیاز به تعامل بیشتر سازمان های خدمت‌رسان این حوزه دارد.

وی افزود: شرایط مددجویان بهزیستی متفاوت و ویژه بوده که این امر برای خدمت به بهترین مخلوقات خداوند روحیه ای جهادی و بزرگ خواستار است.

در ادامه دیدار پولادوند ضمن تشکر از اقدامات موثر بهزیستی در امور اجتماعی جامعه هدف اظهار داشت: ما در این صندوق آماده هرگونه همکاری با خانواده تحت پوشش بهزیستی بوده و همواره بعنوان چتر حمایتی برای این عزیزان حاضر به خدمت هستیم.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان تصریح کرد: تمام عزیزان فاقد پوشش بیمه اجتماعی سطح استان از سن 18 تا 50 سالگی می‌توانند با مراجعه به دفاتر این صندوق از خدمات بیمه اجتماعی برخوردار شوند.

همچنین در این جلسه معاونین اداره کل بهزیستی گلستان نیز با استقبال از طرح های بیان شده درخصوص بیمه جامعه هدف اعلام آمادگی کردند.

کد خبر 59898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد