جذب حداکثری و رضایت‌مندی جامعه‌ی هدف؛ راهبردهای بسیج بهزیستی در سال جاری

رئیس شورای پایگاه بسیج سازمان بهزیستی کشور از رضایت‌مندی جامعه‌ی هدف و جذب حداکثری به عنوان راهبردهای این نهاد در سال جاری نام برد.

محمد رضا کاظم‌زاده که در حاشیه‌ی نشست علمی کاربردی فرماندهان پایگاه‌های بسیج بهزیستی استان‌های کشور در مشهد با خبرنگار ما گفتگو می‌کرد افزود: بسیج ادارات دارای دو رویکرد توچه به وظایف ذاتی و التفات به وظایف سازمانی را در دستور کار دارد.
وی ادامه داد: اگر چه وظایف ذاتی، در بسیج عمومیت دارد و همه‌ی ارکان و نهادهایی که دارای تشکیلات بسیجی هستند این وظایف را سر لوحه کارشان قرار می‌دهند اما وظایف اختصاصی ما همان وظایف سازمانی است که خدمت به مددجویان و جلب رضایت‌مندی آنها، در رأس این وظایف قرار دارد.
به گفته کاظم‌زاده، وظایف ذاتی بسیج نیز شامل برگزاری مناسبت‌ها، مراسمات دینی و ملی، تلاش برای ارتقای فرهنگ اجتماعی انقلاب، حفظ ارزش‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای نیل به اهداف می‌باشد.
وی با تأکید بر اینکه جذب حداکثری، رهنمود مقام معظم رهبری است گفت: به فرماندهای پایگاه‌های بسیج در استان‌های سراسر کشور تأکید شد که از ظرفیت‌های موجود در بین کارکنان و علاقه‌مندان به انقلاب و ارزش‌های نظام برای تبلیغ و کار فرهنگی حداکثر استفاده را داشته باشند.
وی گفت: ما معتقد به تفکر بسیجی هستیم و هر کس حتی اگر ظاهر بسیجی نداشته باشد یا عضو این تشکل نباشد اما دارای تفکر بسیجی بوده و در خدمت و کارش، حافظ ارزش‌های نظام و در جهت کارآمدی نظام باشد مورد استقبال ما است و به فرماندهان نیز توصیه می‌کنیم که این افراد را جذب و از استعدادها و تخصص‌های آنان در جهت اهداف انقلاب استفاده کنند.
کاظم زاده با یادآوری اینکه این دوره، هفتمین همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج بهزیستی استان‌های کشور می‌باشد گفت: هر عامل و شخصی که بتواند رضایت‌مندی جامعه‌ی هدف 5 میلیون نفری بهزیستی را افزایش دهد مورد اقبال می‌باشد.
وی همچنین ضمن تأکید بر ایجاد نشاط و روحیه‌ی خدمت در محیط کار گفت: این مطلب نیز جزو اهداف و وظایف بسیج ادارات است که در بین همکاران یک فضای نشاط سالم و مفید ایجاد کنند که هم روحیه‌ی خدمت را بالا ببرند و هم رضایت‌مندی بیشتر جامعه‌ی هدف را تأمین نمایند.
رئیس شورای پایگاه بسیج سازمان بهزیستی کشور همچنین در خصوص کارگاه‌های این همایش گفت: نقش بسیج در پیشبرد و اجرای کردن شعار سال، نقش بسیج در شفافیت، نقش بسیج در سلامت اجتماعی خانواده، نقش بسیج در تحول خدمت و همچنین در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، عناوین کارگاه‌های برگزار شده بود که در روز نخست با حضور فرماندهان پایگاه‌های استانی، برگزار و در روز دوم، خروجی این کارگاه‌ها ارائه شد که پیشنهادات هر کارگروه به صورت جمع‌بندی به مقامات تصمیم‌گیر سازمان ارائه خواهد شد.
شایان ذکر است این همایش که از صبح دیروز با حضور فرمانده و معاون سیاسی سپاه امام رضا در مشهد آغاز شده بود ظهر امروز با حضور معاون توسعه‌ی پیشگیری و مشاور رئیس سازمان بهزیستی پایان یافت.

کد خبر 59890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد