پیام سرپرست بهزیستی خوزستان به مناسبت هفتم تیر

سرپرست بهزیستی استان خوزستان در پاسداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و روز قوه قضاییه پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم



"یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُو"
آیه ۳۲ سوره توبه


شهیدان زنده اند تا زندگی زنده است و خون آنان در شریان حیاتی جامعه، بیداری و حیات و سازندگی را به ارمغان می آورد و عزت و آزادگی ما همه مرهون آن عزیزان است.

هفتم تیرماه هر سال یادآور پرواز ملکوتی عزیزترین شهیدان این امت در برهه ای حساس و سرنوشت ساز است هفتم تیر ماه با خاطره شهید مظلوم بهشتی عزیز و ۷۲ تن از یارانش وشهید دکتر محمد علی فیاض بخش بنیانگذار و موسس سازمان بهزیستی عجین و همراه است.

شهید بزرگوار دکتر محمد علی فیاض بخش یکی از سه نفر معتمدین پزشکی گروه رابط با ستاد هفت نفری منتخب حضرت امام(ره) در انقلاب فرهنگی بودند و در شاخه پزشکان خوب جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشتند و پس از پیروزی انقلاب، ازسوی شورای انقلاب به عنوان وزیر مشاور و سرپرست سازمان بهزیستی کشور انتخاب گردید که در حادثه هفت تیر، مظلومانه به شهادت رسید.

 
هفته اول تیرماه هرسال ، به عنوان هفته قوه قضائیه نیز نامگذاری شده است و  فرصت مغتنمی است برای تقدیر از مجموعه خدمتگزار و تلاشگر عرصه عدل و داد و قضاوت و به‌ویژه تجلیل از مقام شامخ مجتهد متفکر شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهید فیاض بخش ، تا به‌ نوعی ادای دینی به خدمات و ایثار این عزیزان در آبیاری نهال نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

اینجانب ضمن تبریک روز قوه قضاییه به خدمتگزاران عرصه قضاوت و ادای احترام به ارواح مطهر شهدای هفتم تیر خاصه شهید دکتر ایت الله بهشتی و شهید دکتر محمد علی فیاض بخش ،از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه مجموعه همکاران خدوم بهزیستی استان ، توفیقات روز افزون در خدمتگزاری صادقانه و خالصانه و پیروی از سیره شهدای گرانقدر انقلاب را مسالت می نمایم.

مهران کریمیان

سرپرست بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 59829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد