مهلت ثبت‌نام مددجویان برای آب، برق و گاز رایگان تا دهم تیر تمدید شد

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از تمدید مهلت ثبت نام مددجویان برای بهره‌مندی از آب، برق و گاز مصرفی خانوار خبر داد.

مسعود فیروزی گفت: مددجویان عزیزی که مایلند قبض آب، برق و گازشان رایگان شود تا دهم تیرماه مهلت دارند که ثبت‌نام خود را انجام دهند.
وی افزود: از مددجویان عزیز تقاضا داریم در مهلت باقیمانده، برای ثبت‌نام اقدام کنند.
وی با تأکید بر اینکه ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام می‌شود گفت: نیاز به رفتن به دفاتر پیشخوان دولت نیست و هر کس شخصا می‌تواند در سامانه Sam.behzisti.net ثبت نام کند و در صورتی که هیچیک از اعضای خانوار قادر به استفاده از اینترنت نیستند می‌توانند به کافی نت مراجعه کنند.
بر اساس مفاد بودجه ۱۴۰۱ وزارت‌خانه‌های نفت و نیرو مکلف شده‌اند تعرفه‌ها را به گونه‌ای اصلاح کنند که مددجویان بهزیستی در صورت رعایت الگوی مصرف، بتوانند از انرژی به صورت رایگان بهره‌مند شوند.
فیروزی با یادآوری اینکه سامانه ثبت نام، کاربری بسیار ساده‌ای دارد گفت: هر کس سواد خواندن و نوشتن و مقدمات استفاده از گوشی همراه یا کامپیوتر را داشته باشد می‌تواند خودش در این سامانه ثبت نام کند.
وی همچنین یادآور شد: این امتیاز مخصوص مستمری‌بگیران نیست و تمام خانواده‌هایی که در بهزیستی پرونده دارند می‌توانند از این امتیاز استفاده کنند.
فیروزی اظهار داشت: از خانواده‌های عزیز مددجویی انتظار داریم ثبت نام خود را به تأخیر نیندازند و همین امروز برای ثبت نام اقدام کنند چون احتمالا در روزهای آخر، سایت دوباره با ترافیک بالا مواجه شده و ثبت نام با تأخیر انجام می‌شود.

کد خبر 59628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد