شهر تهران| ثبت قبوض‌ مددجویان در سامانه پیشخوان مجازی بهزیستی

سرپرست بهزیستی شهر تهران با تاکید بر اینکه بارگذاری قبوض آب، برق و گاز در سامانه الزامی است، گفت: مددجویان برای برخورداری از مزایای این قانون باید اطلاعات قبوض آب، برق و گاز خود را در سامانه پیشخوان مجازی بهزیستی ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه خبری آتیه آنلاین، محمود برزگر گفت: در راستای اجرای بند (ک) تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ "وزارت‌خانه‌های نفت و نیرو موظفند تعرفه آب، برق و گاز مشترکین خانوارهای کشور را به گونه‌ای اصلاح  کنند که با رعایت مناطق جغرافیایی کشور، تعرفه مشترکین کم مصرف خانوارهای محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور، برابر صفر تعیین شود راه اندازی شده است.

وی با اعلام خبر راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست رایگان شدن قبوض آب و برق و گاز مددجویان بهزیستی، افزود: این طرح در راستای کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و بهبود معیشت آنان صورت گرفته است، مشروط بر این مددجویان استفاده بهینه و براساس رعایت اصلاح الگوی مصرف داشته باشند.

سرپرست بهزیستی شهر تهران با تاکید بر اینکه بارگذاری قبوض آب، برق و گاز در سامانه الزامی است، گفت: حدود ۱۰ هزار نفر از جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی این شهرستان تا پایان خرداد ماه فرصت دارند تا با مراجعه به پیشخوان مجازی بهزیستی به نشانی http://sam.behzisti.net مراجعه و اطلاعات قبوض مصرفی آب، برق و گاز خود را ثبت کنند.

برزگر عنوان کرد: این تعداد شامل زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های معلولان هستند که با در نظر گرفتن استفاده بهینه و بر اساس رعایت اصلاح الگوی مصرف زمینه رایگان‌شدن قبوض آنان هموار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مرکز تماس سازمان بهزیستی به آدرس سامانه https://ticketing.behzisti.gov.ir آماده پاسخگویی به سؤال‌ها و ابهام‌های متقاضیان تحت پوشش خواهد بود.

کد خبر 59359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد