میز خدمت بهزیستی در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان آغاز به کار کرد

 همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اصفهان، میز خدمت بهزیستی استان از صبح امروز با حضور نماینده سازمان بهزیستی کشور در سفرهای ریاست جمهوری و نمایندگان بهزیستی استان برای پاسخگویی به مردم، آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اصفهان میز خدمت بهزیستی استان از صبح امروز با حضور احمدرضا شجیعی نماینده سازمان بهزیستی کشور در سفرهای ریاست جمهوری، ولی‌اله نصر مدیرکل و معاونان و نمایندگان بهزیستی استان برای پاسخگویی به مردم و مطالبات مردمی در حوزه بهزیستی، آغاز به کار کرد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان اصفهان گفت: همزمان با سفر رئیس‌ جمهور و اعضای هیات دولت به استان، نمایندگان بهزیستی امروز چهارشنبه ۲۵ و فردا ۲۶ خرداد ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر در میز خدمت ارتباطات مردمی جهت پاسخگویی به مراجعان و درخواست‌های مردمی در حوزه بهزیستی واقع در اصفهان، چهارراه آبشار، ابتدای خیابان آبشار دوم، بعد از پل عابر پیاده، مجموعه ورزشی بهزیستی، سالن شهید فیاض بخش مستقر هستند.

محمدرضا عسکریان‌زاده با اشاره به اینکه هم‌استانی‌های شریف می‌توانند درخواست‌های خود را با مراجعه حضوری مطرح کنند، افزود: همچنین این ارتباط از طریق میزخدمت بهزیستی در سالن و مجموعه ورزشی کارگران واقع درخیابان چهارباغ بالا، چهارراه شریعتی، روبروی بیمارستان شریعتی، جنب ایستگاه مترو ، مقدور است.

وی ارتباط با سامانه سامد را راه ارتباطی دیگر عنوان و خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌های شریف می‌توانند درخواست‌های خود را نیز از طریق تلفن و سامانه سامد(۱۱۱) نیز مطرح نمایند.

به گزارش روابط عمومی، رئیس جمهور پنجشنبه ۲۶ خرداد در بیست و پنجمین سفر استانی، به استان اصفهان سفر می‌کند.

کد خبر 58954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد