31خرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام خانوارهای تحت پوشش در پیشخوان مجازی بهزیستی

خانوارهای تحت پوشش بهزیستی در سراسر کشور برای بهره‌مندی از معافیت تعرفه آب، برق و گاز، حداکثر تا پایان خردادماه می توانند با مراجعه به پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی کشور به نشانی https://sam.behzisti.net نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد، بر اساس بند ک تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مبنی بر اینکه « وزارتخانه‌های نفت و نیرو موظّف هستند تعرفه آب، برق و گاز مشترکین خانوارهای کشور را بگونه‌ای اصلاح کنند که با رعایت مناطق جغرافیایی کشور، تعرفه مشترکین کم‌مصرف خانوارهای محروم تحت پوشش کمیته ی امداد و بهزیستی کشور برابر صفر، تعیین شود»، خانوارهای تحت پوشش باید ضمن مطالعه راهنما، حداکثر تا پایان خردادماه با مراجعه به پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی کشور به نشانی https://sam.behzisti.net نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

ثبت نام در سامانه مذکور باید توسط فرد تحت پوشش شخصاً انجام پذیرد و جهت ثبت نام، شماره تلفن همراه باید به نام فرد متقاضی باشد.

در همین راستا سامانه تیکتینگ https://ticketing.behzisti.gov.ir آماده پاسخگویی به سوالات، مشکلات و ابهامات همکاران و متقاضیان تحت پوشش است.

کد خبر 58870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد