بازدید دو مقام سازمان بهزیستی کشور به همراه کارشناس دفتر اعتیاد از مراکز پیشگیری و درمان اعتیاد استان

دکتر فاطمه عباسی، رئیس مرکز توسعه پیشگیری و دکتر فرهاد اقطار، معاون پیشگیری از اعتیاد این مرکز در سازمان بهزیستی کشور از مراکز ترک اعتیاد اجباری، تبصره ۲ و مراکز ترک اعتیاد اختیاری در چند شهرستان استان بازدید و با مسؤولان و مددجویان این مراکز گفتگو کردند.

در این بازدیدها که روز گذشته و امروز انجام شد، مسؤولان سازمان بهزیستی کشور و کارشناسان پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی استان، مسائل و چالش‌های این مراکز را بررسی و در نشست تخصصی در معاونت پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی، این مسائل را مورد بررسی قرار دادند.
مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در این نشست تخصصی، با تأکید بر وضعیت استان خراسان رضوی از نظر مسائل مرتبط با حوزه پیشگیری، خواستار توجه بیشتر به این استان شد.
مسعود فیروزی ضمن تبریک و تهنیت دهه کرامت، سفر رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی در این ایام به مشهد مقدس را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد که این سفر، حاصل خوبی برای استان و مددجویان حوزه پیشگیری داشته باشد.
فیروزی همچنین در خصوص مسائل تخصصی مرتبط با مراکز کاهش آسیب اعتیاد، شلترها، مراکز سرپایی ترک اعتیاد و مراکز ماده ۱۵ و ۱۶، طرح‌های پایش و رصد آسیب‌ها، اورژانس اجتماعی و مرکز ۱۴۸۰ و برنامه‌های پیشگیری در حوزه‌های آموزشی، آگاه‌سازی و حساس‌سازی عمومی، با رئیس و معاون مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی کشور گفتگو کرد.

بازدید دو مقام سازمان بهزیستی کشور به همراه کارشناس دفتر اعتیاد از مراکز پیشگیری و درمان اعتیاد استان

در این نشست، معاون پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی از اینکه به گفته‌ی وی، اولین سفر استانی رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور به مشهد مقدس بوده ابراز خوشحالی کرد و گفت: با توجه به وضعیت کرونا در دو سال گذشته، فعالیت بسیار خوبی در زمینه پیشگیری از اعتیاد و ساماندهی معتادان متجاهر داشتیم که مورد رضایت مسؤولان استان قرا گرفته است.
غلامحسین دلبری گفت: ارزیابی سازمان بهزیستی کشور در شش ماه دوم سال۱۴۰۰ از وضعیت استان‌ها، رتبه اول را به استان خراسان رضوی اعطا کرد که نشان از تلاش و  عملکرد خوب همکاران این حوزه در سطح استان  می‌باشد.
وی همچنین به وضعیت خاص خراسان رضوی و گستردگی حوزه پوشش خدمات اشاره کرد و گفت: این استان، سختیی ها و چالش‌های خاص خود را دارد و در تخصیص امکانات و اعتبارات، باید به صورت ویژه مد نظر باشد.

فیروزی: خراسان رضوی به خاطر گستردگی حوزه خدمات، نیازمند توجه بیشتری است

کد خبر 58605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد