سازمان بهزیستی کشور دستگاه منتخب در نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی شد

سازمان بهزیستی کشور در نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی موفق به اخذ تقدیرنامه دستگاه منتخب در ارائه تجربه برتر با عنوان «طرح نیازسنجی آموزشی مبتنی بر توانمندی و شایستگی‌های شغلی» شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، معاونت آموزش، پژوهش و ساختارهای سازمانی در راستای برنامه‌های تحولی با هدف ارتقاء توانمندی شغلی مدیران و همکاران اقدام به احصاء علمی نیازهای آموزشی بر مبنای شایستگی و توانمندی‌های شغلی کرده است. این پروژه به طور همزمان در بهزیستی استان‌ها در قالب مدل منطقه‌ای و در سطح حوزه‌های ستادی با تشکیل کارگروه‌های تخصصی متشکل از خبرگان و کارشناسان مطلع پست‌های سازمانی انجام و نیازهای مشاغل موجود احصاء و نتایج حاصله جهت بررسی و اعمال نظرات کارشناسی به این مرکز ارسال شد.

در ادامه نظرات و اطلاعات واصله از بهزیستی استان‌ها و حوزه‌های تخصصی ستادی توسط تیم کارشناسی حوزه آموزش مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و در پایان سال ۱۴۰۰ پس از بازنگری مجدد در قالب شایستگی‌های مشاغل و دوره‌های منطبق با هر شایستگی در سامانه نیازسنجی درج شد و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری برای طراحی محتوا است.

 به منظور اعتبارسنجی و مشارکت علمی، پروژه مذکور در نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی(بزرگترین رویداد آموزشی و منابع انسانی کشور) که توسط انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی با همکاری نهادهای علمی کشور برگزار می‌شود، ارائه شد، سازمان بهزیستی کشور در این کنفرانس به عنوان سازمان پیشرو در استفاده از این مدل نیازسنجی در بین سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فعال در عرصه آموزش، مورد تجلیل قرار گرفت و موفق به اخذ تقدیرنامه دستگاه منتخب در ارائه تجارب برتر با اعتبار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

کد خبر 58430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد