پیام تبریک رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر

علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور،طی پیامی ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر را به دختران جامعه هدف سازمان بهزیستی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن پیام به این شرح است:

                                     بسمعه تعالی

یا فَاطِمَةُ اشْفَعِی لِی فِی الْجَنَّةِ فَإِنَّ لَک عِنْدَاللَّهِ شَأْناً مِنَ الشأْنِ

ای فاطمه (معصومه)! برای من در بهشت شفاعت کن که تو را در پیشگاه خداوند منزلت بزرگی است

دختران خوب جامعه هدف سازمان بهزیستی؛ فرزندان عزیز مراکز نگهداری و شبه خانواده، علم و ایمان بزرگترین سرمایه انسان ها در زندگی هستند و زمانی که با تقوا و گذشت آمیخته شوند،گوهر ناب انسانیت را آشکار می کنند .بزرگترین اسوه و نمونه شما در این مسیر حضرت فاطمه معصومه(س)است. همان دختر نیکو خصال از سلاله پاک رسول گرامی اسلام (س)که در جوار پدر و برادر بزرگوارش دو امام  معصوم حضرت امام موسی کاظم (ع) و حضرت امام رضا (ع) رشد و پرورش یافته است.

ضمن عرض تبریک و شادباش ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز پر برکت دختر به شما عزیزان ؛امیدوارم در راه پیروی از ولایت و بهره گیری از دریای زلال علم و معرفت این ستارگان درخشان که مسیر مستقیم سعادت ابدی و راه بهشت خداوندی را روشن ساخته اند؛تمام سعی و تلاش خود را به کار بندید و بدانید که به عنوان مادران آینده این مرز و بوم ،نقش ارزشمند و اساسی در تربیت نسل سرافراز ایرانی بر دوش شماست و حفظ و حراست از قداست و نجابت روحتان که آیینه جمال و جلال خداوندی است ،در این راه خطیر و ایفای این نقش مهم؛بهترین و تنها راه تعیین سرنوشت نسل بعدی بشر است.

                                                                 علی محمد قادری 

                                              معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور 

کد خبر 58166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =