فرد دارای معلولیت نباید دغدغه درمان داشته باشد

فرد دارای معلولیت نباید دغدغه درمان داشته باشد و 85 میلیون بودجه درمان جوابگوی نیازهای درمانی آنها نیست.

"رضا ابهت" سرپرست بهزیستی استان یزد در نشست هم اندیشی ایثارگران بهزیستی که با حضور مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: فرد دارای معلولیت کسی است که باید با روش های روز دنیا درمان و مراقبت شود و برای این امر اعتبارات لازم باید داشته باشیم.

وی با اشاره به پایین بودن کمک هزینه وسایل توانبخشی گفت: سال گذشته 150میلیون تومان اعتبار برای کمک هزینه وسایل توانبخشی اختصاص یافته که این میزان کفاف هزینه های وسایل کمک توانبخشی افراد دارای معلولیت را نمی دهد.

سرپرست بهزیستی استان یزد در خصوص وضعیت آسیب های اجتماعی در استان گفت: شیب شیوع آسیب‌های اجتماعی به حدی تند است که چند سال آینده رتبه دوم و سوم را خواهیم داشت.

وی سختی کار در بهزیستی و پایین بودن سطح حقوق کارکنان این سازمان نسبت به سایر دستگاه های همسطح را یادآور شد و گفت: این امر باعث شده درخواست انتقال به دستگاه های دیگر زیاد شود و وزارت رفاه می بایست در این خصوص راهکاری بیاندیشد.

"آزادی" مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران نیز در ادامه این نشست به بررسی مسائل و چالش های ایثارگران بهزیستی از جمله پایین بودن حقوق کارکنان، دیدگاه های جامعه نسبت به ایثارگران، سنوات ارفاقی فرزندان شهدا و مشکلات بیمه تکمیلی ایثارگران پرداخت.

گفتنی است: نشست هم اندیشی ایثارگران بهزیستی با هدف بررسی مسائل و چالش های ایثارگران با حضور جمعی از ایثارگران بهزیستی استان یزد برگزار شد.

کد خبر 58150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد