شفافیت، دقت و سلامت ویژگی کار ستاد پذیرش است

رییس ستاد پذیرش و هماهنگی سازمان بهزیستی کشور در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان زنجان گفت :ستاد پذیرش بهزیستی استان زنجان دارای شاخص های برجسته در پاسخ دهی و فعالیت هاست و توانسته بسیاری از درخواست های مردمی را به درستی پاسخ دهد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد مهدی امیری اظهار کرد : شفافیت بالا در فعالیت ها و ایجاد اتاق شیشه ای، دقت درشناخت خواسته های نیازمندان و رعایت سلامت در ترتیب مراجعین  و الویت در خواسته های مراجعین از مهمترین ارکان ارائه خدمات به مراجعین ستاد پذیرش بهزیستی است.  
وی با بیان اینکه ویژگی شخصیتی کارکنان ستاد پذیرش و هماهنگی موجب تسهیل خدمات رسانی می شود، افزود: افراد صبور، خوش برخورد، علاقمند به مردم و رفع مشکلات و یاری رسانی از مهمترین خصوصیاتی است که در کنار شفافیت، دقت و سلامت می تواند رضایتمندی ارباب رجوع را افزایش دهد.  
این مقام مسئول تصریح کرد: کارکنان ستاد پذیرش و هماهنگی باید اطلاعات جامع و کامل و شناخت صحیح از سازمان داشته باشند تا بتوانند ارجاعات درست انجام دهند و از سرگردانی مددجویان جلوگیری کنند.  
وی ادامه داد: فراوانی ورودی و درخواست های جامعه هدف در بخش معیشت است و کلیه درخواست های رسیده به بهزیستی جمع بندی، رسیدگی و پاسخ دهی می شود.  
امیری با اشاره به اینکه فرصت های معنوی و اجتماعی در زنجان یاریگرتحقق اهداف بهزیستی است، یادآور شد: رضایت مردم در الویت است و مدیریت شبانه می تواند موجب پیشگیری از سرگردانی جامعه هدف پس از ساعات اداری شود.
وی تاکید کرد: بهره گیری از ظرفیت های بیرونی  و همکاری  مراکز غیر دولتی سازمان در کنار اعتبارات می تواند بسیار گره کشا باشد.
 

کد خبر 58108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد