مدیریت شبانه بهزیستی زنجان اجرایی می شود 

سرپرست بهزیستی استان زنجان در بازدید رییس ستاد پذیرش و هماهنگی سازمان بهزیستی کشور از میز خدمت زنجان گفت :باتوجه به درخواست جامعه هدف و ضرورت برقراری مدیریت شبانه در زمینه خدمات رفاهی ،بلیط و اسکان جامعه هدف ستاد پذیرش بهزیستی استان زنجان در خارج از ساعت اداری و بصورت شبانه نیز خدمات مورد نیاز مددجویان را ارائه خواهد نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان حسینی افزود: به منظور بهره مندی بیشتر مراجعین از خدمات مطلوب و منطبق بر نیازهای مطرح شده،هماهنگی های لازم با کلیه معاونت ها و حوزه های درون سازمان و یا سایر نهادها، دستگاه ها و سازمان ها صورت می پذیرد .

وی تصریح کرد: میزخدمت بهزیستی در راستای عینیت بخشیدن به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع شکل گرفته است و می تواند نقطه عطفی در جهت تسهیل در خدمت رسانی شایسته به شهروندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه غالبا جامعه هدف بهزیستی، قادر به استفاده از خدمات الکترونیک نبوده و از طرفی تعدادی  از متقاضیان دریافت خدمت از سازمان به دلیل معلولیت (کم‌توانان ذهنی، بیماران اعصاب و روان، نابینایان، ناشنوایان) نمی‌توانند از خدمات  کامل الکترونیکی استفاده کنند همه خدمات اعم از الکترونیکی و غیرالکترونیکی به‌صورت جامع در میز خدمت بهزیستی استان زنجان نیز ارائه می‌شود.

کد خبر 58091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد