مسابقه خاطره نویسی «من و خواهرانم» ویژه دختران مقیم در خانه‌های نوجوانان

مسابقه خاطره‌نویسی «من و خواهرانم» ویژه دختران مقیم در خانه‌های نوجوانان ویژه دختران بالای ۷ سال تحت مراقبت در خانه‌های نگهداری به مناسبت دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) مسابقه خاطره‌نویسی «من و خواهرانم» ویژه کودکان و نوجوانان تحت مراقبت سازمان بهزیستی برگزار می‌شود.

این مسابقه برای دختران گروه سنی ۷ سال به بالای مقیم در خانه‌های شبانه‌روزی برگزار و مهلت شرکت در آن تا ۲۰ خرداد ماه اعلام شده است.

براساس این گزارش، ۳۰۰ خانه نگهداری ویژه مراقبت از دختران تحت حمایت بهزیستی در سراسر کشور فعالیت دارند که قریب به ۴ هزار کودک و نوجوان در کنار سایر دخترانی که نقش خواهران جدید آنها را دارند زندگی می‌کنند. به طور متوسط در هر خانه ۱۲ کودک یا نوجوان دختر در کنار یکدیگر با هدایت و حمایت تیم مراقبتی زندگی می‌کنند.

یادآوری می‌شود، این مسابقه همزمان با دهه کرامت از ۱ تا ۱۱ ذی‌القعده به مدت ۱۰ روز از ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا ولادت ولی نعمت ایرانیان حضرت امام رضا(ع) برگزار می‌شود؛ علاقمندان به شرکت در مسابقه خاطره‌نویسی «من و خواهرانم» به آدرس الکترونیکی اعلام شده به مراکز مراجعه کنند.

کد خبر 57975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =