هزینه در حوزه آسیب های اجتماعی نوعی سرمایه گذاری است

هر اقدام، حمایت، پشتیبانی و اعتباری که در زمینه مسائل اجتماعی هزینه کنیم نوعی سرمایه گذاری است که در کاهش مسائل اجتماعی به ما کمک ویژه ای می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با بیان این مطلب در نشست هم اندیشی بررسی مسائل اورژانس اجتماعی بهزیستی گفت: ریشه های آسیب های اجتماعی موضوعی بسیار جدّی و مهّمی است که باید بررسی و مورد تحلیل قرار گیرد. 

علی اکبر عزیزی گفت: همه ی مسائل اجتماعی را یک ساله یا دو ساله حل نمی توان حل کرد ولی می توان در حوزه ی پیشگیری خیلی جدی و قوی کار کرد.

وی از کلیه دستگاه ها مرتبط خواست پای کار بیایند و گفت:کلیه دستگاهها باید در برنامه های مختلف حوزه های اجتماعی و فرهنگی ورود کنند و بخشی از کار را دست بگیرند تا به سمت حلّ معضلات اجتماعی برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد بر فراهم آوردن زمینه اشتغال زنان بدسرپرست و بی سرپرست تاکید کرد و گفت: قطعاً اگر این زنان وارد حوزه ی اشتغال شوند بسیاری از آسیب های آن ها کم می شود.

نشست هم اندیشی بررسی مسائل اورژانس اجتماعی بهزیستی با حضور استاندار و دستگاههای عضو کارگروه فرهنگی اجتماعی استان به منظور بررسی مسائل اورژانس اجتماعی بهزیستی برگزار شد.

کد خبر 57870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد