گرگان | پیشگیری یکی از مهمترین راه های جلوگیری از آسیب هاست

سرپرست بهزیستی گرگان با بیان اینکه پیشگیری یکی از مهمترین راه های جلوگیری از آسیب هاست، گفت: حوزه پیشگیری باید برنامه های هدفمندی در جلوگیری از آسیب ها انجام دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ سکینه کیانی در جلسه هم اندیشی موسسات و مراکز حوزه پیشگیری به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی بدون دخانیات برگزار شده بود، اظهار کرد: اگر بتوانیم به خوبی از ظرفیت ها و پتانسیل های حوزه پیشگیری استفاده کنیم می توانیم شاهد کاهش آسیب ها باشیم.

وی افزود: آگاه سازی و پیشگیری یکی از مهمترین راه های جلوگیری از آسیب هایی همچون معلولیت ها، اعتیاد و دیگر آسیب های جامعه است.

کیانی با اشاره به نقش بسزای مراکز خصوصی در بهزیستی ادامه داد: این بخش در طی سالیان گذشته توانسته در ارائه خدمات بهزیستی  بسیار کمک کننده باشد.

وی گفت: حوزه پیشگیری با توجه به  اینکه در ابتدای سال ۱۴۰۱ هستیم تلاش کند تا برنامه ها و اهداف خود را ارائه کند تا بتوانیم بر اساس آنها بودجه را برنامه ریزی و دریافت کنیم.

سرپرست بهزیستی گرگان اضافه کرد: ما همیشه از برنامه های خلاقانه و فعالیت هایی که با شرایط روز استان و کشور همخوانی داشته باشد، استقبال می کنیم.

کد خبر 57829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد