پیام تسلیت سرپرست بهزیستی گیلان در پی درگذشت دکتر سید احمد حسینی حاجی بکنده ( از اساتید بنام و فرهیخته مددکاری اجتماعی ایران )

سید مهدی خدمت بین دانا در پیامی درگذشت دکتر سید احمد حسینی حاجی بکنده از اساتید بنام و فرهیخته مددکاری اجتماعی ایران را تسلیت گفت

جامعه مددکاران اجتماعی ایران داغدار یکی از اساتید بنام و فرهیخته خود شد. دکتر سید احمد حسینی حاجی بکنده از اساتید مسلم حرفه مددکاری اجتماعی با بیش ۵۰سال خدمات ارزشمند حرفه مددکاری اجتماعی، در اقصاء نقاط کشور و در استانهای مختلف،  عاشقانه و خاضعانه خدمت کرد و  خدمات در خور توجه ایشان در زلزله مهیب رودبار در استان در اذهان بسیاری از نیروهای دولتی و مردمی به یادگار مانده است.
دکتر سید احمد حسینی حاجی بکنده اهل روستای حاجی بکنده از توابع شهرستان رشت بوده و در سالهای طولانی به عنوان استاد و دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی در امر تربیت و پرورش مدد کاران اجتماعی و اجرای طرح ها و برنامه های پژوهشی و اجتماعی خدمات ماندگاری را بجا گذاشته است.
 اداره کل بهزیستی استان گیلان این ضایعه تاسف‌بار را خدمت خانواده محترم و جامعه مددکاران اجتماعی ایران، کارکنان خدوم  بهزیستی و مردم معزز استان گیلان تسلیت و تعزیت عرض مینماید یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد

کد خبر 57818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد