همکاران بهزیستی با اخلاص و اعتقاد به کار، به هموطنان خدمات ارائه می دهند

مراسم رونمایی از لوح یاد بود شهید محمد تقی عظیمی با حضور علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ، سید محمدجواد حسینی، مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور توسعه و نظارت بر برنامه های بهزیستی کشور، دکتر اصغر کاظمی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ، دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران، حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر و مهندس قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس آثار این شهید بزرگوار را منتشر  کند، گفت: شهدا زنده هستند و ما رزق خود را از شهدا دریافت می کنیم.
وی با بیان اینکه در دولت مردمی و انقلابی مقرر است که به مردم خدمت کنیم، افزود: باید از همه توان خود برای ارزش افزوده ای که انقلاب اسلامی ایجاد کرده است، بهره بگیریم و این کار با توسل بر ذات اقدس الهی و شهدا محقق می شود.
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه همکاران ما کار خود را با اخلاص انجام می دهند، ادامه داد: همکاران بهزیستی با اخلاص و اعتقادی که به کار دارند به افراد دارای معلولیت ، فرزند بی سرپرست، زنان سرپرست و ... خدمت ارائه می دهند و ان شاالله در این دولت نقش آفرینی و حماسه هایی را می آفرینند.
قادری  با بیان اینکه سازمان بهزیستی با اهتمامی که دارد سازمان متحول و بهره ور خواهد شد ، گفت : بهره وری باید در سازمان بهزیستی شکل بگیرد ما نباید واژه ای به نام "نه گفتن" داشته باشیم و اگرکاری نمی توانیم انجام دهیم باید با اخلاق  خوب به گروه هدف بهزیستی پاسخ دهیم.
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: باید با مردم مدارا کنیم مردمی که تنشان رنجور و مشکل دارند.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت شرکای اجتماعی در پیشبرد اهداف سازمان گفت: ما باید ظرفیت های شرکای اجتماعی خود را بشناسیم و از این ظرفیت اجتماعی برای رفع مشکلات و معضلات جامعه هدف بهره ببریم.

کد خبر 57725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد