پاسداشت روز مقاومت، ایثار و پیروزی در بهزیستی استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مراسم گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور فرماندهان عالی رتبه سپاه، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس(ع) سرپرست اداره کل و جمعی از کارکنان بهزیستی اعم از جانبازان، ایثارگران، رزمندگان دریک فضای معنوی برگزار گردید.

حامد رضایی سرپرست اداره کل بهزیستی استان در مراسم گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهراظهارداشت: اگر امروز ما شاهد امنیت، آسایش، رفاه در سطح جامعه هستیم به پشتوانه ایثارگران عزیز است. ما باید قدردان این نعمت ها خصوصا"انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده و در انتقال صحیح ارزشهای اسلام به نسلهای جدید کوشا باشیم.

در ادامه سردار کریمیان فرمانده اسبق لشگر عاشورا در رابطه با مجاهدت های رزمندگان در طول عملیات فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر از افتخار آفرین ترین مرحله پیروزی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود الان همه ما باید ایمان به خداوند را سرلوحه کارهایمان قرار اداده و در کنار آن به نیازمندان و محرومان خدمتی بی منت بکنیم.

 کریمیان یادآور شد: فتوحات دوران دفاع مقدس مرهون از خود گذشتگی، ایثار، فداکاری رزمندگانی بود که با عشق و ایمان و با تمام توان از کیان و میهن اسلامی دفاع کردند و در این میان، ایمان عمیق و قلبی با عنایات حضرت باری تعالی تنها نکته قابل تامل در این پیروزی ها بود

سردار کریمیان به تحلیل برخی از اهداف و موضوعات مروبط به فتح خرمشهر پرداخته و اظهار داشت: وظیفه همه ماست از تمام رزمندگان و ایثارگرانی که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس با جان گذشتگی، وقت و جوانی خود را به طبق اخلاص گذاشتند و از میهن اسلامی دفاع نمودند تشکر و قدردانی نموده و خداوند را در این خصوص شاکرم که پیام رسان جانفشانی رزمندگان برای نسل های امروزی هستم.

وی افزود: بنده از صمیم دل برای توفیق خدمتگزاری شما در مجموعه بهزیستی غبطه می خورم که عنایات الهی برای رسیدگی به محرومین و اقشار ضعیف جامعه را به شما ها ارزانی داشته است فلذا در وهله عمل و یاری رسانی به این ولی نعمتان، خدمت به مردم جزو بالاترین افتخارات محسوب می شود.

کد خبر 57596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد