پانزدهمین جشنواره ورزشی کم توانان ذهنی کشور پایان یافت/اردبیل، کرمان و خراسان رضوی؛ اول تا سوم شدند

در پایان پانزدهمین جشنواره ورزشی کم توانان ذهنی سازمان بهزیستی کشور در مجموع بخش های دختران و پسران استان های اردبیل، کرمان و خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، پانزدهمین جشنواره ورزشی کم توانان ذهنی سازمان بهزیستی کشور از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در اردوگاه های بابلسر (پسران) و تنکابن (دختران) با مشارکت فعال و ارزشمند ۲۴ استان کشور برگزار شد.

بنا برا این گزارش این مسابقات در ۷ رشته ورزشی دو و میدانی، شنا، آمادگی جسمانی، فوتسال، تنیس روی میز، فوتبال دستی و طناب کشی و با حضور بالغ بر ۵۰۰ ورزشکار به پایان رسید.

 در نهایت این دوره از مسابقات صبح پنجشنبه ۲۹  اردیبهشت ماه با قهرمانی استان اردبیل و کسب عناوین دوم و سوم توسط استان های کرمان و خراسان رضوی پایان پذیرفت.

در مراسم اختتامیه که با حضور مسئولین سازمان بهزیستی کشور بلافاصله پس از اتمام رقابت‌ها برگزار شد، نفرات برتر احکام و مدال‌های خود را دریافت کردند.

 لازم بذکر است که این مهم در حالی با طراحی، برنامه ریزی و نظارت کارشناسان دفتر تربیت بدنی و فوق برنامه سازمان بهزیستی محقق شد که پس از وقفه ای دوساله (تعطیلی مسابقات ورزشی در پی همه گیری بیماری کرونا) شور و نشاطی وصف ناپذیر در بین افراد دارای معلولیت ایجاد کرد .

کد خبر 57319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =