بهزیستی میزبان جلسه نقد و بررسی کتاب" رسانه های اجتماعی و روابط عمومی" شد

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب" رسانه های اجتماعی و روابط عمومی" با حضورمترجمین و کلیه روابط عمومی های استان در روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحد با اعلام این خبر گفت: این کتاب ترجمه‌ مشترک جعفر محمدی و مهدی منتظر قائم از مترجمان زنجانی است که مهمترین هدف آن افزایش درک مخاطبان از نقش روابط عمومی در رسانه های اجتماعی از طریق کاوش در روش های بی شماری است که رسانه های اجتماعی با استفاده از آن ها مفاهیم و کنش های اصلی روابط عمومی را شکل می دهند.

وی اضافه کرد: این مفاهیم عبارت هایی چون اصالت واقعی، قدرت دانش، سرمایه اجتماعی، گفتگو، روابط، هم رسانی، معنا، مخاطره، شفافیتو حقیقت، به همان گونه که در محیط رسانه های اجتماعی به کار گرفته می شود را شامل می شود.

عضو هیئت رئیسه  شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان یادآور شد: کتاب" رسانه های اجتماعی و روابط عمومی" اثر تألیفی سه اندیشمند حوزه ارتباطات، جودی موشن، رابرت ال‌هیث و شرلی لی است که  با برجسته کردن شرایط متأثر از ظهور فضای مجازی به‌ویژه رسانه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر، به این مسئله می‌پردازد و این‌که محیط جدید اطلاعاتی و ارتباطاتی، چه تحولاتی در عرصه فعالیت و کنش روابط عمومی ایجاد کرده است.
موحد تصریح کرد: جلسات نقد کتاب فرصتی است تا مخاطبین دیداری با مؤلف و مترجم کتاب داشته باشند و موضوعات و دغدغه خود را در مورد کتاب یا موضوع موردبحث با مترجم و مؤلف در میان بگذارند. 
 
مسئول روابط عمومی خاطرنشان کرد: روابط عمومی برای بهبود عملکرد خود، در کنار حضور در رسانه های اجتماعی باید به ایجاد پیوندهای نزدیک با محافل علمی نیز توجه کند.

کد خبر 57270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد