روابط عمومی یکی از بازوان اصلی هر سازمان است

سرپرست بهزیستی گلستان بر نقش مهم روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی یکی از بازوان اصلی اداری، رسانه ای و توسعه ای هر سازمان است.

عارف کیائی در مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی اظهار کرد: باید بپذیریم که روابط عمومی چشم و گوش هر سازمان است برای همین در این راه نیازمند افراد با تجربه و آگاه هستیم تا بتوانیم به بهترین نحو اطلاع رسانی را به جامعه هدف انجام دهیم.

وی افزود: در واقع اصحاب رسانه خط مقدم جبهه ای هستند که با تدبیر و بینش سیاسی باید تلاش کنند تا افکار عمومی را پذیرای اخبار درست نمایند و بتوانند از توان و ظرفیت خود برای اطلاع رسانی به جامعه هدف و حل مشکلات جامعه تحت پوشش استفاده کنند.

کیائی با اشاره به خدمات گسترده سازمان بهزیستی به مددجویان تحت پوشش بیان کرد: خوشبختانه اعتبارات سال 99 نسبت به 1400 نزدیک به دو و نیم برابر بیشتر شد و همچنین برای سال 1401 اعتبارات بسیار خوبی وارد سازمان شده است که مددجوها از این اعتبارات استفاده بهینه ای را نمودند.

وی ادامه داد: خدمات ارزنده ای که در سازمان بهزیستی برای مددجوها صورت می گیرد، باید به وسیله روابط عمومی به اطلاع مردم برسد.

سرپرست بهزیستی گلستان اضافه کرد: همچنین در بحث مستمری ها برای سال جدید 25 درصد افزایش داشته ایم به طوری که در حال حاضر یک خانواده چهار نفر یک میلیون و 100 هزار تومان مستمری از بهزیستی دریافت می کند.

وی گفت: امیدواریم همت و تلاش روابط عمومی برای جامعه هدف بیشتر شود و پیگیر مستمری جامعه هدف باشند تا حقی ضایع نشود.

کیائی اظهار کرد: روابط عمومی تلاش کند تا در کنار سازمان باشد تا آنچه که وظیفه ما است بتوانیم به نحو احسن انجام دهیم.

کد خبر 57264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد