۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
سرمایه بهزیستی اعتماد مخاطبین است

سرپرست بهزیستی استان زنجان در آغاز هفته روابط عمومی با تاکید بر جایگاه اطلاع رسانی و آشنایی افکار عمومی گفت: جایگاه روابط عمومی در ایجاد ارتباط موثر انکار ناپذیر و در ایجاد اعتماد و افزایش سرمایه اجتماعی تاثیر گذار است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی در آغاز هفته روابط عمومی ضمن بزرگداشت این هفته، در جمع رابطین روابط عمومی شهرستانها اظهار کرد: بهزیستی به عنوان  نهاد تخصصی حمایتی است که مسئولیت های گسترده و سنگینی برعهده دارد و فعالیت روابط عمومی نیز در این سازمان از اهمیت و حساسیت فراوانی برخوردار است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها با برنامه ریزی و ارتباط با شرکای اجتماعی نقش به سزایی در برقراری ارتباط موثر با جامعه هدف و گروه های مختلف را دارند، عنوان کرد: تسهیل گردش اطلاعات، حق دسترسی مردم به اطلاعات یعنی آنچه که حق طبیعی مردم و مخاطبین است از وظایف روابط عمومی است.

حسینی با اشاره به اینکه رسانه‌ها مهم‌ترین ابزار ارتباطی سازمان با افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و سایر اقشار تحت پوشش است، خاطرنشان کرد: روابط عمومی هنر برقراری ارتباط موثر با مخاطبان است و اعتماد مخاطبین به بهزیستی سرمایه معنوی این سازمان است.

سرپرست بهزیستی افزود: روابط عمومی در قالب فعالیت هایی همچون، انتشارات، تبلیغات، اطلاع رسانی، افکار سنجی، ارتباط با شرکای اجتماعی در دو سطح درون سازمانی و برون سازمانی در صدد است تا بتواند مدیران سازمان را جهت برقراری ارتباطی تعاملی و دو سویه با کارکنان، مخاطبان و جامعه هدف یاری رساند.

وی خاطرنشان کرد: تاثیر تکنولوژی بر تسهیل و بهبود ارتباطات را نمی‌توان دست کم گرفت، بنابراین روابط عمومی دیجیتال، شانس بیشتری در شبکه‌سازی و ارتباطات خود داردو استفاده از تکنولوژی در روابط عمومی موجب سرعت کار می شود.

کد خبر 57117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد