جمع آوری نزدیک به ۵۵۰ میلیون تومان فطریه برای مددجویان بهزیستی زنجان

سرپرست بهزیستی استان زنجان از جمع آوری نزدیک به ۵۵۰ میلیون تومان زکات فطره  خبر داد و گفت :این مبلغ از ۱۵۸ صندوق مشترک با کمیته امداد، ۲۷ پایگاه و ۱۴ موسسه خیریه که از بهزیستی استان مجوز دریافت کرده اند جمع آوری شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوعدوست استان تقدیر کرد و گفت: مبالغ جمع آوری شده در بین بیش از ۳ هزار خانوار تحت پوشش توزیع شده است.

حسینی با بیان اینکه تکیه بهزیستی بر نیات خیر مردم است و عموم مردم می توانند بصورت نقدی و غیر نقدی و کمک های داوطلبانه در رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی سهیم باشند یادآور شد: مردم مومن و نیک اندیش استان همزمان با پویش ضیافت مهربانی در ماه رمضان بیش از یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی جامعه هدف بهزیستی را یاری نمودند.

وی اضافه کرد: خیرین دیار کریمان با شرکت در پویش ضیافت مهربانی ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در کلیه شهرستانها  و بین اقشار آسیب پذیر، افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، ایتام و... و. توزیع کردند.

سرپرست بهزیستی خاطر نشان کرد : کسانی که تاکنون موفق نشدند زکات فطره خود را پرداخت کنند، می توانند زکات خود را علاوه بر روش‌ حضوری ازطریق کد دستوری #۲۵۰۰۰۶۶۵۵ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ واریز نمایند.

کد خبر 56821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد