



به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت از طریق خط تلفنی ۱۱۱ ( مرکز سامد ) برای پاسخگوی به سوالات، انتقادات و پیشنهادات مردم استان و جامعه هدف بهزیستی حضور پیدا کرد. سرپرست بهزیستی مازندران نیز پس از گفتگو با هم استانی های عزیز ، برای پیگیری درخواست ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت های تخصصی و ادارات شهرستانها و حصول نتیجه بررسی ها، دستور های لازم را صادر نمود.
نظر شما