توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی در گلستان

سرپرست بهزیستی گلستان از توزیع ۱۴ هزار و ۱۲۸ بسته معیشتی در قالب پویش ضیافت مهربانی ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ عارف کیانی سرپرست اداره کل بهزیستی گلستان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان همزمان با سراسرکشور پویش ضیافت مهربانی جهت تامین بخشی از نیاز جامعه تحت پوشش این سازمان ایجاد شده که با استقبال خیرین گلستانی همراه بوده است.

کیانی تصریح کرد: در این ماه بیش از ۱۴ هزار ۱۲۸ بسته معیشتی شامل۸ قلم از جمله مرغ، برنج، ماکارانی، شکر و... بوده توسط مراکز و ادارات بهزیستی سطح استان جمع آوری و به دست بهترین مخلوقات خداوند رسانده شده است.

سرپرست بهزیستی گلستان افزود: ارزش ریالی این اقلام ۴۴ میلیارد ۲۴۹ میلیون بوده که نشان از اعتماد خیرین استان و حمایت های همیشگی آنان از بهترین مخلوقات خداوند بوده و امیدواریم این عزیزان بعنوان سفیران و مورجین فرهنگ نیکوکاری نیز وارد عمل شوند.

وی همچینین با اشاره به پویش در محضر ولی نعمتان نیز اظهار داشت: همزمان با این ماه پرخیر و برکت نیک اندیشان خیر و مسئولین گلستان روزه های خودرا در کنار فرزندان تحت سرپرستی افطار کرده اند.

کیانی گفت: خیرین گلستانی با برپایی ۳۰ سفره افطار نیز میزبان عزیزان جامعه هدف بهزیستی گلستان بوده که ارزش ریالی این امر نیز ۳ میلیارد ۶۸۳ میلیون بوده است.

کد خبر 56656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد