یک دستگاه بالابر در ورودی شهرداری دستگرد نصب شد

پیرو دوره آموزش ضوابط و مقررات شهرسازی و مبلمان شهری ویژه شهرداران و دهیاران شهرستان برخوار، یک دستگاه بالابر در ورودی شهرداری دستگرد، نصب شد.

   به ‌گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مدیرعامل موسسه فرصت برابر آریا سپاهان اصفهان، گفت: پیرو دوره آموزش ضوابط و مقررات شهرسازی و مبلمان شهری ویژه شهرداران و دهیاران شهرستان برخوار و با حضور مسئولان استانی و شهرستان یک دستگاه بالابر در ورودی شهرداری دستگرد، نصب شد.

بهاره ابراهیمی افزود: این اقدام مناسب‌سازی پیرو دوره آموزش ضوابط و مقررات شهرسازی و مبلمان شهری ویژه شهرداران و دهیاران شهرستان برخوار که به همت اداره بهزیستی شهرستان در سال گذشته در محل  اداره بهزیستی در دولت آباد برگزار شد.

  وی با بیان اینکه اقدام مذکور در راستای تحقق ماده دوقانون جامع حمایت از معلولین و تبصره‌های ذیل آن انجام شده است، ادامه داد: با پیگیری شورای اسلامی شهر دستگرد برخوار، شهردار، معاونت شهرسازی و با همکاری موسسه فرصت برابر آریا سپاهان اصفهان جهت سهولت دسترس پذیری جانبازان و معلولین و افراد کم‌توان نسبت به ساخت و نصب یکدستگاه بالا بر در ورودی شهرداری دستگرد اقدام شد.

به گزارش روابط عمومی، موسسه فرصت برابر آریا سپاهان اصفهان اولین موسسه تخصصی فعال درحوزه مناسب سازی برای معلولین در کشور است.

کد خبر 56633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد