پیام تبریک عید سعید فطر سرپرست بهزیستی گلستان

عارف کیانی در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ عارف کیانی سرپرست بهزیستی گلستان در پیامی فراررسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمَّ اِنِّی اَسْأَلُک خَیرَ ما سَأَلَک بِهِ عِبادُک الصّالِحُونَ وَ اَعُوذُ بِک مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُک المُخْلَصُونَ

پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است. رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافتگاه وصال.

و اینک عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان‌های پاک و بیدار فرا می‌رسد. عید فطرت‌های روشن که در نخستین روز از ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می‌کنند و براستی روزی‌است که خداوند متعال آن را از میان دیگر روزها برگزید تا برای بندگانش این فرصت فراهم آید که نزد حضرت او گرد آیند، بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگی بجای آورند.

خوشا  به حال مومنانی که درماه مبارک رمضان  برکامشان عسل مصفای برکات ذکر الهی چشانیده شده و عطر نزول ملائک تا همیشه سجاده هایشان را عطر آگین نموده است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه  خداوند متعال، عیدسعید فطر را  به همکاران پرتلاشم در خانواده بزرگ بهزیستی و عموم مردم نگارستان ایران تبریک عرض نموده  و از صاحب ضیافت رمضان خاضعانه طلب می نمایم که در آن ماه بهترین سرنوشت را برای بندگان خالص خویش رقم زده باشد و در هنگام خدمتگزاریمان به بهترین بندگان خداوند موجبات رضایت امام عصر (عج) را فراهم نماییم.

امیدوارم چشمه سار رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند و قامتمان به طلعت فاخر تقوا آراسته گردد.

عارف کیانی

سرپرست بهزیستی گلستان

کد خبر 56488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد