پرداخت فطریه به نیازمندان در عید بندگی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از آمادگی کامل ادارات بهزیستی و موسسات خیریه زیر نظر این اداره کل جهت دریافت فطریه و نذورات مردم مومن استان و توزیع آنها بین اقشار نیازمند تحت پوشش اینا اداره کل خبر داد.

دکتر فرگل صحاف ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر خدمت همه مردم روزه دار با بیان اینکه  ادارات بهزیستی کلیه شهرستانها و مراکز دولتی و موسسات خیریه زیر نظر  این اداره کل آماده دریافت مشارکتهای غیرنقدی مردم خداجوی استان می باشد ابراز داشت : از نخستین ساعات روز عید فطر صندوقهای بهزیستی با لوگوی این سازمان آماده دریافت زکات عید فطر، کفاره روزه هم استانی های عزیز می باشد.

وی در ادامه گفت : در راستای تسهیل روند پرداخت موارد مذکور هموطنان عزیز می توانند تنها با شماره گیری کد #۶۱۶۰*۶۶۵۵* اقدام به پرداخت وجوهات شرعی مذکور نمایند.

صحاف در انتها افزود : شماره کارت  ۲۱۱۴-۷۹۳۴-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره شبای  ۸۰۰۱۰۰۰۰۴۱۵۴۰۳۴۵۴۱۵۵۶۰۷۷ IR بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در اختیار هموطنان عزیزی می باشد که تمایل به  پرداخت زکات فطریه و کفارات خود از طریق انتقال وجه بانکی دارند.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی همچنین از خیران و عموم مردم فهیم و قدرشناس استان دعوت کرد با اهداء زکات فطریه و کفاره روزه خود به افراد نیازمند و تحت پوشش بهزیستی، این سازمان را در خدمت رسانی به این قشر محروم، همراهی و حمایت کنند.

کد خبر 56413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد