شاهرود/حضور مدیر بهزیستی در جلسه شورای زکات شهرستان

جلسه شورای زکات شهرستان شاهرود برگزار شد.  

                   

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، همزمان با نزدیک شدن به عید سعید فطر نشست هم اندیشی  و تعامل شورای زکات شهرستان شاهرود با هدف هماهنگی و انسجام بخشی در اجرای برنامه جمع آوری زکات فطره با حضور  حجت الاسلام والمسلیمن امینی امام جمعه شهرستان  در دفتر امام جمعه شهرستان شاهرود برگزار شد.          

         در این نشستفرماندارشاهرود رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود، ، مدیر کمیته امداد، امور مالیاتی، جهاد کشاورزی و نماینده نیروی انتظامی هم حضور داشتند.

حجه الاسلام امینی، امام جمعه شاهرود در این نشست گفت: زکات دستور الهی است و قرار گرفتن آن در کنار نماز به این معنی است که اهمیت زکات اگر بیشتر از نماز نباشد کمتر هم نیست و همگی برای انجام این فریضه الهی باید کوشا باشیم.                                                                                              

در ادامه مسعود جهانسیر مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با تاکید بر لزوم صرف بخش عمده ای از زکات برای نیازمندان و فقرا گفت: فطریه های همشهریان به صورت نقدی و غیرنقدی برای کمک هزینه معیشت، کمک هزینه درمان، اشتغال، تامین مسکن، جهیزیه و ...صرف خواهد شد.                                           

مسعود جهانسیر گفت : سازمان بهزیستی در راستای خدمت رسانی و توانمندسازی بهتر برای مددجویان تحت حمایت خود، نیازمند همراهی افراد نیکوکاری است که با سرلوحه قرار دادن منش معصومین و با حس نوع دوستی یارگیری توانخواهان ما باشند.                                                                                                                          

درپایان سایر اعضا در خصوص چگونگی دریافت زکات فطره در سال جاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 56105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد