پیام مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی‌اله نصر به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

دوراندیشی و تدبیر حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، سبب شد تا مسلمانان برای همیشه مسأله فلسطین را در یاد و خاطره زنده بدارند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است. روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

این روزها ایران عزیز و با اقتدار بیش از پیش مایه امیدواری مستضعفان و مظلومان جهان بویژه مردم مسلمان فلسطین شده است و ملت سرافراز ایران در روز جهانی قدس بار دیگر فریادگر حمایت از مظلومان سرزمین فلسطین و قدس خواهند شد و انزجار بی‌پایان خود را نسبت به وجود خبیث اسرائیل، آمریکا و حکام خودفروخته ممالک عربی و اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات هموطنان عزیز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه آزادی قدس شریف از مردم فهیم، آگاه، مومن و روزه‌ دار ایران به ویژه کارکنان خدوم و مددجویان گرانقدر بهزیستی استان اصفهان دعوت می‌نمایم تا با حضور گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس؛ یک دل و یک صدا با آزادگان و مسلمان جهان، علیه مستکبران و قدرت‌های سلطه‌گر به پا خواسته و خشم، انزجار و نفرت خود را از ددمنشی‌های رژیم غاصب و کودک کُش صهیونیستی فریاد کرده و با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق نمایند.

دکتر ولی اله نصر

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 56085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد