پیام تبریک سرپرست بهزیستی ایلام به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرپرست بهزیستی ایلام در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک‌گفت.

به‌ گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، متن پیام به شرح ذیل است: 

«دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت نهادی است که بدستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان نهادی متعهد و برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مولود انقلاب تاسیس شد.

دلاوریها و ایثارگریهای سبزپوشان این نهاد مقدس که مخلصانه، مقتدرانه و وفادار به ارزشهای انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف نظام شجاعانه حضور داشته و با از خودگذشتگی پیشتاز عرصه های مختلف اعم از نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و معنوی بوده و هستند بر کسی پوشیده نیست. بزرگداشت و اهمیت این مناسبت همین بس که شخصیتی نظیر سردار حاج قاسم سلیمانی از این نهاد متولد و ایثارگری و شجاعتش در نابودی گروه های ضد اسلام و نظام آنچنان تاثیرگذار بود که خار چشم دشمنان شد و در نهایت پاداش چهار دهه تلاش او در این نهاد ارزشمند شهادت می شود.

اینجانب بر خود لازم می دانم این مناسبت خجسته را به همه ملت ایران به ویژه به سبزپوشان حماسه‌ساز سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض نمایم و امیدوارم در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) این نهاد انقلابی، مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق و مؤید باشد.»

حسین نورعلیوند

کد خبر 55702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد