اعزام تیم ناشنوایان گیلان به بیست‌وچهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان در برزیل

سید مهدی خدمت بین دانا رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین و سرپرست بهزیستی گیلان از اعزام تیم ناشنوایان گیلان در هفتم اردیبهشت ماه به بیست‌وچهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان در برزیل خبر داد

سید مهدی خدمت بین دانا بابیان اینکه تیم ناشنوایان گیلان که متشکل از ایمان محبی فوتبال ، مرتضی رضا صفت تکواندو و کامران رضائی نژاد کاراته می باشد افزود : این ورزشکاران هم اکنون در اردو بسر می برند و با آمادگی کامل در این مسابقات حضور خواهند یافت.

وی افزود : کاروان تیم ناشنوایان ایران نسبت به دوره قبل ( بازی‌های ۲۰۱۷ سامسون ترکیه) از نفرات کمتری برخوردار است ولی با توجه به انگیزه و آمادگی و تمرینات خوبی که داشتند بحمدالله امسال شاهد مدال های رنگارنگی خواهیم بود.

بیست‌وچهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان ۱۱ اردیبهشت‌ماه در کاسیاس دو سول برزیل آغاز می‌شود و کاروان ایران در رشته‌های تیراندازی، جودو، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد و فرنگی، دوومیدانی، فوتبال و والیبال ساحلی در این بازی‌ها حضور خواهد داشت.

کاروان ورزش ناشنوایان متشکل از ۷۵ ورزشکار (۱۶ زن و ۵۹ مرد) و ۳۵ مربی، کادر سرپرستی و تیم پزشکی و در مجموع ۱۱۰ نفر به تدریج و از هفتم اردیبهشت ماه راهی بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک به میزبانی برزیل می‌شوند.

کد خبر 55693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد