مینودشت| فرماندار شهرستان با کارکنان اورژانس اجتماعی دیدار و گفتگو کرد

رئیس و کارکنان اورژانس اجتماعی شهرستان با فرماندار مینودشت دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ محمد تقی قزلسفلی فرماندار شهرستان در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان حضور رئیس بهزیستی و پرسنل اورژانس اجتماعی شهرستان را خیرمقدم و از تلاش و همت آنان قدردانی کرد.

وی افزود: علی رغم کمبود امکانات در این مجموعه، کارکنان با تلاش مثال زدنی و با تمام وجود در خدمت جامع هدف قرار دارند که این مهم قابل تقدیر بوده و بی تردید از نگاه خداوند رحمان پنهان نخواهد ماند و قطعا از آنجا که در بهزیستی مصداق بارز خدمت به خلق است این خدمات شما به عنوان یکی از ارزشمندترین عبادت‌ها محسوب خواهد شد.

فرماندار مینودشت ادامه داد: حذف آسیب‌های اجتماعی ممکن نیست اما با برنامه ریزی مناسب می توان آن را کنترل کرد، شناسایی آسیب‌های اجتماعی شایع و در حال شیوع به صورت کشوری، منطقه‌ایی و محلی نیز از طریق این برنامه ریزی مناسب صورت خواهد گرفت.

قزلسفلی خواستار هدفمندتر شدن فعالیت اورژانس اجتماعی در راستای آموزش و آگاهی بخشی مردم خصوصا نقاط آسیب خیز و مدارس و دانشگاه بوده و اظهار داشت: مجموعه فرمانداری جهت هرگونه همکاری با بهزیستی و مجموعه اورژانس اجتماعی است.

در این دیدار معصومه ملکان رئیس بهزیستی مینودشت ضمن تشکر و قدر دانی از فرمانداربه ارائه گزارش و فعالیت‌ها و برنامه های اورژانس اجتماعی شهرستان پرداخت و گفت: از آنجا که موارد مرتبط با مسائل اجتماعی مستلزم همراهی  و همکاری همه متولیان اجرایی و برنامه ریزی است بی شک همراهی و همکاری در حوزه اجتماعی نتایج اثر بخش و ماندگاری برای جامعه در پی خواهد داشت که نهایت منجر به کنترل و کاهش آسیب خواهد شد.

کد خبر 55370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد