پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روز اکرام و تکریم خیرین

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) روز اکرام و تکریم خیرین پیام تبریکی را صادر کرد.

دکتر ولی‌اله نصر  به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) روز اکرام و تکریم خیرین پیام تبریکی را صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

دین مبین اسلام و آموزه‌های متعالی آن همواره بر انقاق و کرم تاکید داشته و پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار سلام الله علیهم نیز ضمن این که خود مبادی این رفتار حسنه بوده‌اند به مومنان نیز در این باب توصیه‌های فراوانی داشته که خوشبختانه در جامعه اسلامی مردم به تاسی از آن سیره عملی ائمه اطهار راه انفاق و بخشش را در پیش و در این مسیر نورانی قرار گرفته‌اند.

15 ماه مبارک رمضان سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و روز ملی تکریم خیرین، فرصتی است برای تقدیر از همه آنانی که با اندیشه مهرباور و نوعدوستانه به کمک و یاری هموطنان نیازمند می‌شتابند و با دستان پر از محبت خود گره‌ای از مشکلات مردم را می‌گشایند.

بهزیستی استان اصفهان افتخار همکاری و همراهی انسان‌های شریفی را دارد که با بینشی متعالی و ملهم از باورهای ربانی، ایثار و بخشش را ترجمان عملی می‌نمایند و با گشاده‌رویی و دستان سخاوتمندشان بخش اعظمی از نیازهای جامعه هدف سازمان را با  نگاه حسنه و خوی نیک‌سرشتان برطرف می‌نمایند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرارسیدن ولادت سراسر نور و رحمت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز ملی تکریم خیرین را به عموم شیعیان و پیروان آن حضرت به ویژه خیرین و نیک‌اندیشان گرانقدر تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان، توفیق روز افزون همگان در راستای حمایت از اقشار مستضعف و زدودن غبار فقر و محرومیت از چهره جامعه را خواستارم.

دکتر ولی اله نصر

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 55262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد