توزیع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی در پویش نوروزی بهزیستی گلستان

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی گلستان از توزیع ۳ هزار ۲۱۹ بسته معیشتی در قالب پویش سین هشتم؛ سخاوت در جامعه تحت پوشش این سازمان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ فرشته کابوسی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی گلستان گفت: همزمان با پایان سال ۱۴۰۰ پویش سین هشتم؛ سخاوت همزمان در سراسر کشور توسط بهزیستی ایجاد شده و تا روز طبیعت و اول ماه مبارک رمضان ادامه داشته است.

وی افزود: خیرین گلستانی در این پویش با اهداء بیش از ۳ هزار بسته معیشتی به خانواده بزرگ بهزیستی سالی توام با دعای خیر این عزیزان رقم زدند.

معاون مشارکت های بهزیستی اظهار داشت: ارزش ریالی این بسته ها ۹ میلیارد ۶۵۷ میلیون ۳۰ هزار ریال بوده که توسط نیک اندیشان استانمان به مددجویان تحت پوشش این سازمان تقدیم شده است.

کابوسی تصریح کرد:  این بسته ها شامل اقلامی همچون: رب، روغن، مرغ، ماکارانی، آجیل، شکلات، سویا و ... بوده است.

وی در ادامه با اشاره به پویش ضیافت مهربانی ویژه ماه مبارک رمضان نیز گفت: همچون سنوات گذشته در ماه میهمانی خدا نیز سازمان بهزیستی با ایجاد پویشی با نام ضیافت مهربانی درصدد جذب حمایت های خیرین نیک اندیش بوده و بهزیستی گلستان از تمامی مردم نگارستان ایران درخواست دارد تا با مراجعه به ادارات، مراکز و راه های مشارکت مردمی بهزیستی به این پویش پیوسته و با نگاه ویژه به خانواده های تحت پوشش این سازمان در این راه سبز سهیم شوند.

کد خبر 55130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد