دیدار تبادل نظر سرپرست اداره کل بهزیستی استان با سردار فرماندهی سپاه فتح استان

نشست هم اندیشی و گفتگو آریاسرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با سردار فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمدومعاونت فرهنگی اجتماعی ایشان با حضور معاونین ،مشاورین،و مسئولین واحدها و کارشناسان تشکیل شد.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد،این نشست هم اندیشی،تبادل نظر و گفتگوی دوجانبه در دفترفرماندهی سپاه فتح ضمن تبریک سال نودر مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۲برگزارشد.

در این دیدار آریا سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و اعیاد پیش رو و تبریک سال نو بیان نمودند بسیار خوشحال و خرسند هستیم که مقام معظم رهبری امسال را به نام سال تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین مزین و نام گذاری نمودند که یکی ازاهداف سازمان بهزیستی در بحث توانمند سازی ایجاد اشتغال پایدارمی باشد که این بیانات حضرت آقا به نوعی کمک کار یار و چراغ راهنمای ما در زمینه اشتغال می باشدو با توجه به رویکردی که ریاست محترم جمهوری و نگاه ویژه ای که ریس محترم سازمان بهزیستی کشور در راستای خدمت رسانی به استان های کم برخوردار دارند امیدواریم اعتبارات خوبی را جذب نماییم.

آریا بیان نمودند،سپاه همیشه درکنار مردم،کمک کار جامعه و در راس کمک رسانی به مردم علاوه برحفظ ارزشها و پاسداری از کیان مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد و کارنامه درخشانی را چه در جنگ تحمیلی دفاع مقدس وچه بعد از جنگ هرجا قدم گذاشت برجای نهاده است ، ما بر این باوریم که سپاه هرجا کاری راشروع کرد یا کارنیمه تمامی را دید به نحواحسن و اکمل کار را تمام کرد.

آریا گفت: تقدیر وتشکرفراوان ازهمکاری های چشمگیر فرماندهی و مجموعه همکاران در سپاه فتح استان به جامعه هدف بهزیستی دارم و اکنون نیاز به همکاری و دست گیری همه جانبه سپاه به ویژه درحوزه معاونت اجتماعی بسیج اصناف، بسیج اقشارو بسیج سازندگی نقش بسیار موثری درکمک به جامعه هدف که هدف اصلی سازمان بهزیستی است داریم که نقطه امیدماست.

وی بیان داشت مجموعه سازمان بهزیستی و منابع اعتباری در خیلی از حوزه ها به تنهایی قادر به پاسخ گویی و رفع مشکل جامعه هدف بهزیستی را ندارد،بهترین شریک و یار در کمک رسانی  و مرتفع کننده مشکلات جامعه هدف بهزیستی مجموعه محترم سپاه می باشدکه در این خصوص بادیداری  که قبلا با حوزه های اجتماعی،  و بسیج سازندگی سپاه فتح استان داشتیم قوت قلب و نور امید برای ما روشن شده است.

در این دیدار سردار خرم دل فرماندهی سپاه فتح استان ضمن خیرمقدم و تبریک ماه مبارک رمضان بیان داشت در استان کهگیلویه و بویراحمد افرادی هستند که ازکمترین امکانات برخوردار نمی باشند،هدف ما کمک به مردم،کمک رسانی به جامعه هدف،رفع محرومیت و مرتفع نمودن مشکلات جامعه می باشد که با همکاری و معرفی محرومان و نیازمندان واقعی توسط سازمان بهزیستی این کمک ها را به دست اهل آن خواهیم رساند.

وی بیان داشت در بحث مرتفع نمودن مشکلات آسیب های اجتماعی که زیبنده استان نیستند در هر مقطعی که آمدیم باعث کاهش و پایین آمدن آماربودیم(منجمله ورود در بحث دیشموک) قول مساعدو اعلام آمادگی جهت در اختیارقرار دادن تمام پتانسیل و ظرفیت های سپاه استان در تمامی حوزه ها به ویژه مسکن و اشتغال و کمک هزینه جهیزیه وسایر... به اداره کل بهزیستی استان درجهت ارتقاء کیفیت زندگی جامعه هدف دادند.

معاونین حاضر در جلسه هرکدام به ارائه آسیب های موجود و پیشنهادات و راهکارهای لازم در معاونت مربوطه صحبت نمودند.

در پایان مصوب شد در آتیه جلسه ای بین طرفین سپاه و بهزیستی جهت انعقاد تفاهم نامه همکاری متشکل از معاونین و کارشناسان تخصصی تشکیل گردد.

کد خبر 55027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد