دیدار سرپرست بهزیستی استان با مدیرکل دیوان محاسبات

منطقی با میرشکاری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان با اکبر میرشکاری مدیرکل دیوان محاسبات دیدار کرد.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان را حسین نوحی معاون پشتیبانی و جواد قربانی ذیحساب اداره کل نیز همراهی می کردند.

منطقی سرپرست بهزیستی استان در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و آغاز ماه مبارک رمضان و تقدیر از فراهم نمودن این دیدار از همراهی دیوان محاسبات در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف تقدیر و این اداره را یار و مددکار بهزیستی عنوان داشتند.

وی برنامه ریزی و بهینه سازی برنامه ها و اعتبارات را یک اصل مهم در هر دستگاهی برشمرده، اما حائز اهمیت تر از آن، نتیجه دار بودن فرایند و برنامه ها را عنوان کرده و افزودند :  وظیفه گرایی باید مد نظر و از وظایف هر سازمان باشد ولی اثر بخش بودن اقدامات و فعالیت ها باید هدف آن دستگاه قرار گیرد.

سرپرست بهزیستی استان در ادامه از ارتقاء و افزایش همکاری ها فی مابین دو داره کل خبر داده و ابراز داشتند : ما به دنبال استفاده از بنده کارشناسی دیوان در امر مشاوره و راهنمایی هستیم تا بتوانیم در مجاری قانونی به نحو احسنت به جامعه هدف خود ارائه خدمت نمایم.

منطقی در آخر سخنن خود ضمن تقدیر و تشکر مجدد از مدیرکل و کارشناسان دیوان محاسبات استان تاکید داشتند : با توجه به برون سپاری وظایف سازمان بهزیستی کشور به مراکز غیر دولتی، نظارت را پایه و اساس کار در بهزیستی بیان و در این راه به همراهی بیش از پیش دیوان محاسبات احتیاج و نیاز است.

میرشکاری مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان در این دیدار ضمن تبریک ایام و قبول مسئولیت سرپرستی بهزیستی استان به دکتر منطقی و خوش آمدگویی به همراهان ایشان، کار در بهزیستی و تواخواهان آن را ارزشمند خوانده و آمادگی مجموعه دیوان محاسبت استان را بمنظور ارتقاء سطح همکاری ها و خدمت رسانی به جامعه هدف اعلام داشتند.

وی نگاه دیوان محاسبات را توجه به سرمایه اجتماعی و هدف این دستگاه را رضایتمندی آحاد جامعه بیان و از تعامل و همکاری بهزیستی استان با دیوان محاسبات تقدیر و تشکر داشتند.

مدیرکل دیوان محاسبات استان تحقق اهداف و برنامه را در همراهی و همکاری درون و برون سازمانی در هر مجموه بیان و بهزیستی استان را تنها یک دستگاه اجرایی ندانسته و این دستگاه را یک دستگاه نظارتی با توجه به برون سپاری وظایف برشمرده و خواستار تقویت بخش نظارتی این اداره کل بیش از پیش شدند.

کد خبر 54967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد